38 responses

  1. aslı çaybaş
    12 Ocak 2014

    bu eğitim yardımında bidefa 300 lira mı yatacak yoksa 8 ay mı yatacak her yerde farklı yazıyo

    • kardelenyucel
      12 Ocak 2014

      Eğitim yardımı bursu bir defaya mahsus 250-300 arasında bir rakam…. Genel yardım bursu 8 ay toplam 800 tl…

  2. muhammed
    12 Ocak 2014

    toplu verme durumu diye bir şey var mi? bazilarina oyle verilecek diyolar

    • kardelenyucel
      12 Ocak 2014

      Genel burs alacak olanlar… Verilecek olan ay olan (muhtemel bu ay) geriye dönük toplu alacaklar. Yani toplam 4 aylık 400 TL (ekim+kasım+aralık+ocak)..

  3. kadriyıldız
    12 Ocak 2014

    8 ay boyunca yatacak olan burslar ayın kaçında yatacak bilgilendirirseniz memnun olurum

    • kardelenyucel
      13 Ocak 2014

      Yetkililerden aldığımız bilgi muhtemelen bu hafta yatacağı söylediler…

  4. mücahit
    13 Ocak 2014

    Evraklarımda herhangi bi eksik yok hala evraklarin kontrolü bekliyor yaziyor evraklarim adrese ulasti ve eksikte yok 20 sine kadar yatar mi bu eğitim bursları ?

    • kardelenyucel
      13 Ocak 2014

      Ay sonunu bulabilir veya şubat’a sarkabilir… Tam tarih veremiyor burslardan sorumlu yetkili arkadaşlar…

  5. mustafa
    13 Ocak 2014

    yedek hakkında bilgi verir misiniz

  6. sümeyye
    15 Ocak 2014

    Özel destek bursları hakkında bilgi verebilir misiniz? Ne zaman, ne kadar yatacak ve geçmişe dönük hakedilenle birlikte toplu ödeme olacak mı? Toplam kaç ay ödenecek? Teşekkürler.

  7. büşra
    19 Ocak 2014

    merhaba.belgelerimin hepsini göndermeme rağmen 1tane belgemin eksik olduğu takip programında yazıyor diye belgeyi tekrar gönderdim.yine aynı yazı yazdığı için eksik olan belgeyi 2 kere daha kargoyla yolladım.fakat hala belgenin eksik olduğu yazıyor.ne yapmam gekekiyor?

    • hasan
      02 Mart 2014

      büşra bursun yattı mı. yattıysa beni bilgilendirirmisin. ben hala bekliyorum. mağdur durumdayım

  8. furkan
    20 Ocak 2014

    belgelerimin hepsi tamam olmasına rağmen,belgelerimin takipte olduğu söyleniliyor. neden yatmıyor hala bu burs… her sene bi aksilik çıkartıyolar …

  9. Emrah
    20 Ocak 2014

    Benimki hala yatmadı neden ? ? ? evraklar felan hep baktım nette onaylamışlar tam gözüküyor ama yatması bekleniyor yazıo en altta ne zaman yatar ?

  10. talha
    21 Ocak 2014

    İletisim numarasi nedir burslar icin

  11. dindar nesil
    21 Ocak 2014

    BAKIYORUMDA VAKFIMIZ TARAFINDAN VERİLEN BURSLAR HOR GÖRÜLMEYE BAŞLAMIS.. KİM SİZE GERİ ÖDEMESİZ 250 TL PARA VERİYOR HADİ ONU GECTİM 250 TL Yİ BEGENMEYENLER PARALARI HESABLARINA YATINCA DİREK GİTSİN YARDIM VERSİN MADEM BU KADAR DEGERSİZ SİZİN İCİN BUYRUN VERİN ORALARA.. NİMETE SÜKÜRSÜZ YAPACAGINIZA SÜKRETSENİZ DAHA İYİ OLACAK.. BUNLARI BEGENMEYENLER HOMURAYANLAR İCİN YAZDIM ALINAN ALINSIN VESSELAM

    • yazıkkk
      02 Şubat 2014

      arkadaşım biz çok şükür ki şükreden insanlarız.Asla Allah’ın nimetlerine şükürsüz insanlar değiliz. Bizi sinir eden sözünü tutmayan insanlar. bize söylenenlerin zamanında yapılmaması.Bunu baştan belirtseler kimse burda konuşmaz.İçinde olan insan biliyor.Ön yargılarınızla insanları suçlamayın.Kimsenin günahını almayın.

  12. zehra
    22 Ocak 2014

    20 sinde yatack denilmisti neden yatirilmadi hala?

  13. furkan
    24 Ocak 2014

    bir çok arkadaşın bursu yatmış bir çok kişide bekliyor hala neden giciktiği hakkında bilgi verir misiniz artık ?

  14. Hsn
    28 Ocak 2014

    Allah aşkına şu burs ne zaman yatacak bir bilen yok mu ?

  15. hill
    01 Şubat 2014

    şubat ayı geldi.bazı arkadaşların bursu yatmış.ama benim hala yatmadı ?? e-postayada cevap vermiyorlar .???

  16. Salih
    07 Şubat 2014

    1 aydır bekliyoruz halen yatmadı

  17. öğrencı
    08 Şubat 2014

    abi hem 1 defaya mahsus 250 lira veriyosun bide bir dünya belgee istiyosun yazık günah ya

  18. büşra
    11 Şubat 2014

    hakkaten sadece 1 ay için insanları uğraştırıyosunuz garip…

  19. hasan
    12 Şubat 2014

    egitim yardımı hak kazandınız diyo şimdi genel yardım mı yazacak egitim yardımı mı

  20. ibu.edu.tr
    12 Şubat 2014

    Hala 2 aydır yatmayan ve bursa muhtaç olan öğrenciler adına sizi kınıyorum. Vesselam…

  21. Findik
    15 Şubat 2014

    940. yedekteyim, belgelerin onaylandi burdun odenmesi bekleniyor yaziyor yaklasik bir aydir, lutfen cevap verin acaba yedeklere verilmeyecek mi, odenecek yaziyor ama hala tek kurus yatmadi.s

  22. ahmet
    20 Şubat 2014

    EGİTİM YARDIMI İLE GENEL BURS ARASINDA FARK VAR MI ACABA YOKSA İKİSİDE AYNI MI OLUYOR

  23. mağdur .s
    20 Şubat 2014

    ben bütün belgelerimi gönderdiğim halde bir tane eksik olarak gözüküyor nedenini anlamadım biri bana yardımcı olursa çok sevinirim.. artık gelmiycek mi ne yapabiliriz ne zaman yatıcak burslar biri sesimi duysun ya artık…..

  24. beşiktaş
    20 Şubat 2014

    burslar bir ay oldu hala ytmadı ne zaman yatcak ?

  25. Hakkı
    27 Şubat 2014

    Bn 86.yedeğim burs yatacak mı acaba
    Ödeme işlemi bekleniyor yaZıyorda

  26. beytullah
    10 Mart 2014

    bana bu sene eğitim yardımı çıktı bütün evraklar tam olmasına rağmen hala yatırılmadı herkezinki yatmış olmasına rağmen bi bildiğiniz varsa söylerseniz sevinirim

  27. muhammet
    12 Mart 2014

    benim evraklardan biri eksiktisonra gönderdim şu an tam sitede de tam olarak gözüküyor.ama sitede hala 1 aydır bursun yatırılması bekleniyor yazısı mevcut.ne zaman yatıralacağını bilen var mı ödenecek faturalar duruyo cevap lütfen

  28. kafadengi
    23 Nisan 2014

    sorgulamaya giriyorum ama bişi çikmio anlamadım ya hala belgelerinizin kontrolu yazıo

  29. KafaDengi
    09 Haziran 2014

    Ya arkadaşalar hala yatmadi bu burs lütfen bi bilen varsa ne zamn yatacağina dair bi bilgi verebilrmi yada vakfa ulaşabileceğimiz bi numara bilen var mı hala belgelerinizin kontrolü ve onaylanmasi yazıyor ben bişi anlamadim bu işten hiç bursu yatan ve çeken kimse varmi bi bilginiz varmi???? Yedek falan bişeyde yazmıyor benimkinde

  30. beşer
    12 Haziran 2014

    bende de sizinki gibi yazıyormuş hala.

  31. ömer
    13 Temmuz 2014

    nereye başvuru yapacagız sadece bi defa mı 250 veriliyor

  32. Ömer
    16 Temmuz 2014

    Babam diyanette calisaniydi.Gorevi basindayken sehit edildi.Vakif universitelerini sehit ve gazi kontenjanindan basvurdum acaba diyanet bursu banada verilir mi?

Leave a Reply

 

 

 

Back to top
mobile desktop